loading...
مدرسه
هوشنگ حق مرادی بازدید : 96 یکشنبه 01 اسفند 1395 نظرات (0)

 

http://www.dzbook.ir/wp-content/uploads/2017/02/PicChange1.jpg

 

 

 

بهانه هایی که مانع موفقیت شما می‌شود!

 

 

 

  1. اگر پول و سرمایه‌ی کافی داشتم…
    ۲. اگر در خانواده‌ی ثروتمندی به دنیا آمده بودم…
    ۳. اگر وقت داشتم…
    ۴. اگر سرنوشت و تقدیر من این نبود…
    ۵. اگر قبلاً شکست نخورده بودم…
    ۶. اگر ضرر نکرده و پولم را از دست نداده بودم…
    ۷. اگر بدشانسی نمی‌آوردم…
    ۸. اگر هیچ اتفاقی نمی‌افتاد که جلوی من را بگیرد…
    ۹. اگر از فرصت‌های گذشته به‌خوبی استفاده می‌کردم…
    ۱۰. اگر می‌توانستم همین الآن شروع کنم…
    ۱۱. اگر می‌توانستم شغل مناسبی پیدا کنم…
    ۱۲. اگر می‌توانستم کاری را که دوست دارم، انجام بدهم…
    ۱۳. اگر تحصیلات خوبی داشتم…
    ۱۴. اگر شرایطم بهتر بود…
    ۱۵. اگر جرئت بیشتری داشتم…
    ۱۶. اگر استعدادهایم شناخته می‌شدند…
    ۱۷. اگر استعداد و توانایی بعضی آدم‌ها را داشتم…
    ۱۸. اگر شخصیت بعضی افراد را داشتم…
    ۱۹. اگر فرصتی به من داده می‌شد…
    ۲۰. اگر الآن فرصتی پیدا می‌کردم…
    ۲۱. اگر این‌همه نگرانی نداشتم…
    ۲۲. اگر از خودم مطمئن بودم…
    ۲۳. اگر جوان‌تر بودم…
    ۲۴. اگر سالم و سرحال بودم…
    ۲۵. اگر زمانه بهتر بود…
    ۲۶. اگر کسی را داشتم که کمکم کند…
    ۲۷. اگر خانواده‌ام مرا درک می‌کرد…
    ۲۸. اگر اطرافیانم به من توجه می‌کردند…
    ۲۹. اگر دیگران به حرفم گوش می‌دادند…
    ۳۰. اگر همه با من مخالفت نمی‌کردند…
    ۳۱. اگر برخی افراد از من متنفر نبودند…
    ۳۲. اگر از حرف دیگران نمی‌ترسیدم…
    ۳۳. اگر مردم مرا ناراحت و عصبانی نمی‌کردند…
    ۳۴. اگر می‌توانستم افراد مناسبی را ملاقات کنم…
    ۳۵. اگر در کشور دیگری به دنیا آمده بودم…
    ۳۶. اگر در شهر بزرگی زندگی می‌کردم…
    ۳۷. اگر می‌توانستم فقط یک مهلت بگیرم…
    ۳۸. اگر می‌توانستم بدهی‌هایم را پرداخت کنم…
    ۳۹. اگر می‌توانستم مقداری پول پس‌انداز کنم…
    ۴۰. اگر رئیسم قدر مرا می‌دانست…
    ۴۱. اگر می‌دانستم چگونه…
    ۴۲. اگر آزاد بودم…
    ۴۳. اگر می‌توانستم چند بار زندگی کنم…
    ۴۴. اگر به‌اندازه‌ی کافی زیبایی و جذابیت داشتم…
    ۴۵. اگر این‌قدر چاق نبودم…
    ۴۶. اگر می‌توانستم با شخص مناسبی ازدواج کنم…
    ۴۷. اگر یک زن و خانواده‌ی خوب داشتم…
    ۴۸. اگر خانواده‌ام این‌قدر ولخرج نبودند…
    ۴۹. اگر مجبور نبودم خانه‌داری و از بچه‌ها مراقبت کنم…
    ۵۰. اگر الآن در جایگاه و وضعیتی قرار داشتم که باید می‌بودم…
    نتیجه‌گیری: شاید شما پیش‌ازاین بهانه‌ای داشته‌اید که نتوانسته‌اید به موفقیت‌های بزرگی برسید، اما از حالا به بعد باید این بهانه‌ها را کنار بگذارید و خودتان را متعهد کنید که به اهدافتان برسد. برای شروع نکردن، تلاش نکردن و شکست خوردن شاید بتوان هزاران بهانه و توجیه پیدا کرد؛ اما شما باید به دنبال انگیزه و دلیل محکمی باشید برای اینکه به موفقیت برسید.

  2. منبع :

  3. http://www.dzbook.ir/articles/%d8%a8%d9%87%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b9-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4093
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 3,335
  • بازدید سال : 43,608
  • بازدید کلی : 770,386