loading...
مدرسه
هوشنگ حق مرادی بازدید : 194 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

نقش و اهميت بازی دوران پيش از دبستان

مقدمه

بازی کودگان از بدو تولد آغاز می شود و در مراحل رشد بازی و زندگی کودک چنان در هم تنيده می شوند که تفکيک آن ها دشوار و حتی غير ممکن است . زيرا فعاليت های طبيعی کودکان به هنگام بازی متجلی می شود . کودکان نيازها و احساسات خود را در بازی ها بروز می دهند . آن ها در جريان بازی هدف ها را جستجو می کنند , اطلاعات را کسب می کنند و برای فعاليت های اجتماعی مهارت کامل را به دست می آورند . بنابر اين هر چه محيط غنی تر باشد و هر چه شناخت در مورد بازی کودکان بيش تر باشد بازی کودکان معنای کامل تری می يابد و اهميت آن بارزتر می شود .

هوشنگ حق مرادی بازدید : 155 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

راهنـماي به دنـيا آوردن کـودکان باهـوش

 

   همه مادرها دلشان می خواهد فرزندشان سالم و باهوش باشد اما بیشتر آنها نمی دانند چطور باید این کار را انجام دهند. تا زمانی که جنین متولد نشده سلول های مغزش در حال شکل گیری هستند. دانشمندان می گویند تجربه های مادر در دوران بارداری بر شکل گیری مغز کودک تاثیر می گذارد. این تاثیرها می توانند در تمام عمر کودک ادامه داشته باشند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله تندرستی؛ با این وجود، زنان در دوران بارداری می توانند با انجام چند کار ساده سلول های مغزی فرزندشان را گسترش دهند و کودکی باهوش به دنیا بیاورند. روی صحبت ما با شما مادر گرامیست که قصد دارید به زودی باردار شوید یا باردار هستید، این پیشنهادها به شما کمک می کنند ضریب هوشی فرزندتان را از دوران جنینی افزایش دهید.

هوشنگ حق مرادی بازدید : 170 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

   این اختلال جنسی در زمان بچه دار شدن شما را به دردسر می اندازد

تاخیر در انزال (DE - دیر انزالی) و انزال عقب مانده (RE) یک وضعیت خسته کننده است که هر دو طرف را مجبور به انجام تلاش بیشتری در هنگام رابطه جنسی می کند.

هوشنگ حق مرادی بازدید : 680 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلودنمونه آزمون آدمک (گودیناف)

 نمونه تست هوش به نام آزمون آدمک ( گودیناف)

برای سنین 3تا13سال

لطفاجهت دانلودبه ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

هوشنگ حق مرادی بازدید : 133 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلودبرنامه غذایی کودکان از6ماهگی تا12 سالگی

برنامه غذایی کودکان از6ماهگی تا12 سالگی

 برنامه غذایی کودکان مفیدبرای والدین

لطفاجهت دانلودبه ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

هوشنگ حق مرادی بازدید : 95 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

انواع دارایی های فکری!

منظور از دارایی فکری (Intellectual Property) آن دسته از تولیدات و خروجیهای افراد و سازمانها است که حاصل خلاقیت ذهنی آنها بوده و به شکل محصولی منحصر به فرد، تحت حمایت قانون، برای صاحب خود ارزش آفرینی می کنند. مهمترین این دارایی ها عبارتند از:

-اختراع

-علامت یا نام تجاری

-طرح صنعتی

-اسرار تجاری

-کپی رایت

 

هوشنگ حق مرادی بازدید : 390 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه

شرح مختصر : هدف این نرم افزار مدیریت جامع به اجناس و تامین رفاه مشتریان می باشد. سیستم از ۳ بخش که شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) و مدیریت تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری می شود و در صورت نیاز به فروشگاه فرستاده می شود. فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین وظیفه ی ثبت مشتریان بر عهده ی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری کالا در فروشگاه اسم کالا را ثبت کند تا در وقت مطلوب از انبار به فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار می باشد و در صورت دریافت درخواست کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را برای فروشگاه فراهم می کند و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای مدیر درخواست خرید کالای مورد نظر را می فرستد. مدیر ناظر بر تمام اطلاعات مربوط به کالاها و مشتریان است و ماهیانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را محاسبه کند همچنین مدیر کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند.درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق را مشاهده کند. و قیمت کالاهارا تغییر دهد. به صورت کلی هر کدام از این بخش شامل این زیر سیستم ها می باشد:

هوشنگ حق مرادی بازدید : 98 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود پایان نامه نفوذبه شبکه و راه های پیشگیری از آن

 

شرح مختصر : امروزه درشبکه های کامپیوتری همتابه همتا و مشتری – خدمت گزار، وارد دنیای صنعتی شده و به قسمت جدایی ناپذیر شرکت های بزرگ تبدیل شده اند. در این میان افراد سودجو با استفاده از نرم افزارهای جاسوسی و ایجاد اسب های تراوا وارد این شبکه ها می شوند.لذا باید با نرم افزارهای ویژه مقابل این افراد ایستاد

هوشنگ حق مرادی بازدید : 123 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

بسمه تعالی

عنوان درس پژوهی :

تقویت خداشناسی

(در کلاس های چند پایه)

 

اعضای گروه درس پژوه :

1-

2 -

3 -

 

 

 

بهمن 93

 

 

 

 

 

 

 

تقدیم به :

  همه ی معلمان مناطق محروم که ایثار   کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است  .  بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان  این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ، اگر چه دنیایشان نشد ، آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقدير

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان (( تقویت خداشناسی در بین دانش آموزان  کلاس های چند پایه ، سوم و چهارم ))  ودر مدرسه ی ابوذر  اجرا شده است .

 این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت  سه نفر از همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا در آمد .

ازآن جا که مساله ی (( خداشناسی و تقویت این امر )) از موضوعات بسیار مهم و جزو اهداف غایی و عالی   دوره ی ابتدایی می باشد ، لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می توانیم در تدریس دروس مرتبط با خدا شناسی به صورت موثر عمل کرده و اهمیت ذکر و یاد و نام خدا را به صورتی شایسته به دانش آموزان بفهمانیم  .

پس از اجرای طرح درس اولیه ( سناریو ) و بازبینی آن ، نهایتا سناریو در کلاس تدریس و توسط اعضای گروه به مشاهده و نقد و تحلیل گذاشته شد و در تدریس مجدد نیز اصلاحاتی صورت گرفت که نتایج ذیل از این اجرا حاصل گردیده است  :

v    وجود دوربین و همکاران ناظر در کلاس موجب جلب توجه دانش آموزان و خروج کلاس از روند طبیعی می گردد  که در تدریس مجدد سعی در رفع این اشکال گردید  .

v       برخی از دانش آموزان بسیار کم حرف بوده و لزوم رفع این مشکل به نظر می رسد  .

v       در تدریس مجدد مشکل گردش صحیح مجری در سطح کلاس ، برخورد خشک اولیه با دانش آموزان برطرف گردید  .

v       مجری با طرح سوالات مختلف و طرح جملات ناقص جهت تکمیل آن توسط دانش آموزان  کم حرف سعی در فعال کردن دانش آموزان می بودند .

هوشنگ حق مرادی بازدید : 137 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

مفهوم آبرو در روان شناسي ونقش معلمان در افزايش عزت نفس دانش آموزان

    اصلاحاتي نظير ((سرخ نگه داشتن صورت با سيلي))در زندگي ما ايرانيان جا افتاده است وتا حدودي همه ي ما معني اش را ميدانيم.

ما ا     ما ايراني ها ومردمان اكثر كشور هاي شرقي ،معمولا همان كونه كه هستيم خودرا نشان نمي دهيم بلكه ويتريني زيبا از خود مي سازيم و براي ديگران به نمايش مي گذاريم .چون اغلب ما نمي خواهيم كسي از پشت پرده شخصيتمان با خبر شود و ما وزندگي ما را بطور دقيق ،آن گونه كه هست بشناسدوا‍‍‍‍ژه ((آبرو)) به نقل از خانم دكتر دولت آبادي در ارتباط با ديگر مفاهيم روانشناسي نظير اعتماد به نفس ،عزت نفس وحرمت نفس مورد بررسي قرار مي گيرد. وقتي به واژه آبروتوجه ودقت مي كنيم .

هوشنگ حق مرادی بازدید : 146 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

نظام هاي اجتماعي و انگيزه هاي تربيت (ایجاد انگیزه در کودکان)

اجازه جسارت ورزي در مدارس

تربيت يكي از مباحث مهم روانشناسي و علوم تربيتي نيز هست و روانشناسان و مربيان ، توصيه هاي زيادي به والدين و معلمان ارائه مي كنند . با وجود اين همه توجه و توصيه ، چه اتفاقي مي افتد ؟

صرف نظر از مباحث كلي درباره تربيت ، با نگرش كاربردي و معطوف به فرهنگ ايراني ، وضعيت ما در اين خصوص چگونه است ؟ جهت گيري هاي عمده نظام اجتماعي ما در تربيت چيست ؟ خانواده ها و مدارس ايراني ، در تربيت كودكان و نوجوانان چقدر جديت دارند و اهداف و ايده آل هاي آنان چيست ؟

بازار ارائه توصيه هاي تربيتي در ايران بسيار گرم است . و بخصوص در دهه اخير ، اين بازار رونق خاصي پيدا كرده است . در صدا و سيما و بويژه تلويزيون ، روانشناسان و مشاوران و به تعبيري كارشناسان مختلفي به ارائه رهنمودها و توصيه هاي گوناگوني مي پردازند .

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4093
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 674
  • بازدید ماه : 674
  • بازدید سال : 53,031
  • بازدید کلی : 779,809